תוכן קטגוריות

מקלחונים חזיתיים- אא מקלחונים

מקלחונים חזיתיים – עיצוב פוגש שימושיות

 

אין הרבה דברים שיכולים לשדרג את מראה הבית בצורה אפקטיבית כל כך כמו מקלחונים מעוצבים חזיתיים. מקלחונים חזיתיים הם אלמנט עיצובי ממדרגה ראשונה, והם מעניקים לכל חלל בו הם נמצאים אווירה יוקרתית ואלגנטית. אא מקלחונים מציעים לכם מגוון דגמים של מקלחונים חזיתיים מכל הסוגים. אפשר למקם מקלחונים כאלו בכל מקום, החל מחדר אמבטיה קטן מימדים ועד לחללים רחבים.
 
כאשר מתקינים מקלחונים חזיתיים חשוב מאוד להתחשב במגבלות ובמאפיינים הספציפיים של החלל בו אמור להשתלב המקלחון. כאן בדיוק נכנס לתמונה הניסיון העשיר של המרכז הישראלי למקלחונים. רק חברה כמו אא מקלחונים יכולה להבטיח לכם כי המקלחון שיעוצב ויותקן יתאים בצורה המקסימלית לחדר מבחינת הגודל והפרופורציות, פתיחת הדלתות וכדומה. כך למשל ישנם מקרים בהם עדיפים מקלחוני הזזה על פני מקלחונים עם דלתות נפתחות, ואילו במקרים אחרים דווקא הדלתות משרתות את השימוש במקלחון ואת האפקט העיצובי בצורה הטובה ביותר.
 

מקלחונים חזיתיים בעלי עיצוב ייחודי

 

כאשר אתם רוכשים מקלחון ממקום מקצועי כמו אא מקלחונים אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו הרבה יותר מסתם אמבטיון בסיסי. אצלנו תוכלו לבחור מבין מספר רב של דגמים מגוונים את המקלחון שמתאים בדיוק לדירה שלכם, החל מן הגודל ועד לסוג הזכוכית (זכוכית חלבית, גרניט ועוד ועוד). בנוסף לכך תוכלו להוסיף למקלחון אלמנטים שונים שישדרגו אותו בצורה משמעותית, כגון מדפים ייחודיים שמתאימים במיוחד עבור מקלחונים חזיתיים או כאלה עם דופן קבועה.
 
בסופו של דבר מקלחונים חזיתיים צריכים להיות גם אסתטיים וגם פונקציונאליים, ומסיבה זו ברור כי כשרוכשים מקלחוני זכוכית יש לעשות זאת אך ורק במקום מקצועי ואמין אשר משתמש בטכנולוגיות מתקדמות ועומד בדרישות מכון התקנים. אא מקלחונים מציעים לכם את כל זאת ועוד הרבה יותר.
 

מחכים לראותכם בקרוב ולהציג בפניכם את קולקציית המקלחונים הייחודית שלנו.

אתם מוזמנים להתרשם ממגוון מקלחונים חזיתיים המוצגים באתר האינטרנט שלנו.

 

לתיאום פגישה ללא התחייבות, צרו קשר בטלפון 03-6034060 או שהשאירו פרטים בצור קשר

.ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם בהקדם

.נשמח לעמוד לשירותכם, צוות אא מקלחונים