מאמרים

מקלחון חזיתי

רבות כבר דובר על יתרונותיהם הרבים שיש למקלחונים באמבטיה. הם מודרניים, חדישים, מפנקים ומספקים את חוויית הרחצה האולטימטיבית. כעת, אחרי שכבר הבנתם את היתרונות הרבים הללו, אתם לבטח מתלבטים בדבר סוג המקלחון שתרצו להתאים לחדר האמבטיה שלכם. ישנם סוגים רבים, ביניהם מקלחון חזיתי, אחד המבוקשים ביותר מבין המקלחונים הרבים.

מתקלחים בחזית

חדרי האמבטיה עוברים בשנים האחרונות מהפכה ל ממש. הם זוכים להתייחסות עיצובית, לבחינה מחודשת שלהם ונסיונות למצוא פתרונות שיהפכו את חדר הרחצה ליפה ואסתטי יותר, נוח ופרקטי, כך שכל שהייה בו תהפוך לחוויה מענגת וברמת ספא. מתוך הצרכים האלו קיבלו המקלחונים מקום של כבוד,עם ההבנה כי הם מספקים את המראה היפה והאסתטי, תופסים פחות מקום מאמבטיה סטנדרטית ויכולים להיות מפנקים מאד. בין הסוגים השונים מצוי גם מקלחון חזיתי.

שדרוג איכותי

מקלחון חזיתי הוא מקלחון שניתן להתקין אותו במספר מקומות בחדר האמבטיה. ניתן להתקינו מעל האמבטיה עצמה, בפינת החדר או אפילו במרכזו. הוא מותאם לגודל חדר האמבטיה וכולל דלת בעלת כנף אחת או שתיים. מקלחון חזיתי המותקן מעל האמבטיה מספק את המראה האסתטי והיפה ומחליף את הוילון המיושן. הוא יכיל דלתות הזזה שיאפשרו כניסה נוחה אליו, יחסוך במים שנוטים “לברוח” החוצה וישמור על חומם. מקלחון חזיתי המותקן על גבי הרצפה, מתוכנן כך שלא תהיה בריחת מים ממנו, וניתן להזמנה בגדלים שונים או לפי התאמה אישית מיוחדת. את העיצוב של מקלחון חזיתי תוכלו לבחור מתוך היצע קיים, כמו למשל זכוכיות מעוטרות, מחוספסות, חלביות או שקופות, או בעיצוב אישי שלכם, שיתאים למראה חדר האמבטיה כולו.

א.א מקלחונים היא חברה ותיקה העוסקת ביבוא ושיווק מקלחונים איכותיים שכולם עם סטנדרטים גבוהים ונושאי תו תקן. אתם מוזמנים לבוא ולהתרשם מעולם שלם של יופי, נוחות ואיכות, שמציעים לכם בא.א. מקלחונים, או לקבל ייעוץ מקצועי לגבי מקלחון חזיתי שאתם מעוניינים בו ושיתאים במדויק לחדר האמבטיה שלכם.

 

לחצו למעבר לעמוד מקלחונים חזיתיים