מאמרים, עמוד הבית

מקלחונים לפי מידה

רבות כבר דובר על יתרונותיהם של המקלחונים, על יופיים, הנוחות והיעילות שלהם ועל היכולת שלהם להפוך כל חדר אמבטיה לחדשני, אסתטי ומרשים. הזמנת מקלחונים היא אחת הבחירות המשמעותיות בחייו של כל מי שנוהג להתרחץ מדי יום ומחפש לשפר את חוויית הרחצה וליהנות מהיתרונות ומהמאפיינים של המקלחון. מה שאולי לא ידעתם, הוא כי אין כל סיבה או צורך להסתפק במקלחון בגודל סטנדרטי ותמיד תוכלו להזמין מקלחונים לפי מידה.

מודדים ומעריכים

המקלחון הסטנדרטי ביותר יהיה בעל מידות של 80*80 ס”מ. על פי התקנים לא ניתן לייצר מקלחונים קטנים מגודל זה. ככל שמשתנה סוג המקלחון, למשל חזיתי או מעוגל, פינתי או מרכזי וכדומה, ישתנו מידותיו. היופי בבחירה במקלחונים כאמצעי הרחצה שלכם הוא היכולת להזמין גם מקלחונים לפי מידה. ולמה הכוונה? בהנחה ויש מקום בחדר האמבטיה שלכם, או החלטתם להוציא את האמבטיה הקיימת או לשנות את מיקומם של אביזרי הסניטציה האחרים, תגלו שיש לכם שטל פנוי רב ומדוע בעצם לא להזמין מקלחונים לפי מידה וליהנות ממקלחת מרווחת, איכותית ומהנה ביותר?

איך זה עובד?

טרם הזמנת המקלחון הרצוי לכם, חשוב שתגדירו את הצרכים הברורים שלכם מהמקלחון- האם ישמש גם ילדים קטנים או אנשים מבוגרים הזקוקים לתמיכה? האם אתם אוהבים להתקלח בשניים ותרצו מקלחון זוגי? אולי אתם בכלל נועזים וחדשניים ותרצו להתחדש במקלחון עגול ועתידני? איזו סגירה תרצו שתהיה לדלתות המקלחון- האם דלתות הזזה, האם דלתות חזיתיות שייפתחו פנימה או החוצה, בעלות כנף אחת או שתיים? האם דלת מתקפלת? כל ההחלטות האלו יקדימו את בחירת מידות המקלחון כדי לאפשר לכם להיות ממוקדים כל האפשר.

לאחר שהחלטתם על סוג מקלחון הרצוי, הדגם שמעניין אתכם ואפילו בחרתם את העיצוב לזכוכית, את הידיות ואת התוספות הנלוות כמו עיסוי, אדים ושני ראשי טוש, תוכלו להבין את המידה שתתאים לכל הצרכים הללו. מקלחונים לפי מידה נעשים בהתאמה לכל הצרכים שיועלו בפני איש המקצוע, ירן המקלחונים ובהתחשבות בגורמים נוספים בחדר האמבטיה, כמו למשל הגודל הריאלי של החדר, מיקום האסלה, הכיור ארון השירות וכדומה. רק איש מקצוע יוכל לומר לכם אם מקלחונים לפי מידה שרציתם אכן יתאימו לחלל חדר האמבטיה שלכם ואם דרישתכם היא הגיונית ולא תפרע לשימוש בשאר מוצרי האמבטיה.

נעזרים במקצוענים

א.א. מקלחונים היא חברה עם אנשים בעלי ניסיון של מעל עשרים וחמש שנה בתחום. החברה עוסקת ביצור, יבוא ושיווק מקלחונים לפי מידה או מקלחונים קיימים עם מידות מגוונות. ייצור מקלחונים לפי מידה נעשה לאחר תיאום פגישה עם איש מקצוע הבודק את התשתית, את גודל חדר האמבטיה ומביא את הצעותיו והסתייגויותיו בהתאם למה שבדק. רק אז מיוצרים מקלחונים לפי מידה לשביעות רצונכם המלאה.

תתחדשו!